torstai 2. tammikuuta 2014

Pentutreeniä

Jospa kirjoittaisin vaihteeksi pari sanaa uuden tulokkaan treeneistä :) Cass on nyt kutakuinkin 15 viikon ikäinen ja tietysti aivan ihana <3

Saatuani pennun kotiin treenailin ahkerasti lyhyitä muutaman minuutin mittaisia treenejä useamman kerran päivässä. Sittemmin treenitahti on hiukan laantunut ja varmaan viimeiseen kolmeen viikkoon ei ole mitään edistystä enää edes tapahtunut.. Sinänsä sääli, sillä pennun edistyminen olisi tässä iässä nopeaa jos vain laiska ohjaaja jaksaisi sitä opettaa :(

Asia mistä olen kuitenkin ylpeä on se, että olen mielestäni osannut pitää treenit laadukkaina. Olen oikeasti miettinyt mitä haluan pennulleni opettaa ja myös miettinyt miten Cass sille esittelemäni asiat ymmärtää. Olen pyrkinyt alusta asti löytämään tekemiseen hyvän ja keskittyneen vireen ja enemmänkin hionut asioita teknisesti täydellisiksi kuin pyrkinyt villitsemään pentua. 

Minulla olisi Cass'n treeneistä muutamakin lyhyt videopätkä kännykässäni. Jos vain keksin miten saan ladattua ne suoraan tänne blogiin (en haluaisi laittaa youtuben kautta), niin lisään ne tämän illan/huomisen aikana tämän tekstin alle. Muistaakseni luvassa olisi ainakin seuraamista, noutoa ja seisomisen alkeita :)





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti