lauantai 19. heinäkuuta 2008

Manu




"Moi minä olen Manu!"


"Olen reipas ja vauhdikas pieni bostonipoika."


"Minusta tulee isona supernopea agilitykoira ja taitava tokokoira :))"


"Toivo-setä on suuri idolini,


jolla on onneksi myös piiiiiiiiiiitkä pinna"






Tosin ihan mitä tahansa ei Toivo-setäkään siedä.. "Anteeksi Toivo, lupaan etten enää koskaan pure sinua korvasta" "Ollaanhan edelleen kavereita, jookos?"


"Viljokin on ihan kiva kaveri. Minun täytyy vaan vielä hieman kasvaa, että pysyn sir Williamin vauhdissa. Tällä hetkellä minua joskus vähän jännittää, kun Viljo oikein kunnolla innostuu :)"


Toivo söpöstelee :) "Ainakin näin isoksi ja komeaksi aioin minäkin kasvaa" :P


Kaunispoika Viljo <3



Manu takaa :)


Aika mainion oloinen pikku otus tuo Manu :) Super avoin, rohkea ja e-r-i-t-t-ä-i-n vilkas. Samaten varsin elastiselta vaikuttaa.. Hyppää jo nyt ongelmitta esim. sohvalle ja olohuoneen pöydälle.. Isojen koirien luo tulee hurjaa vauhtia ihan sellaista kylkimyyryä ja yrittää tehdä kaikkensa, jotta tulisi huomatuksi :)

Kokeilin Manun kanssa vähän tokon alkeitakin (Manun omistaja Emma on etelässä lomailemassa, joten nyt on hyvä hetki testailla :P ) Narupallolla Manu leikkii ihan hurjana ja kaikki muutkin lelut näyttivät kelpaavan. Palauta ei mitään, mutta saalistaa, repii ja ravistelee kaikkea innoissaan. Lisäksi näyttää olevan sika-ahne :) Tein vähän sivulletuloja namilla ja teki kyllä tosi hyvin. Keskittyi aivan täpöillä ja tuntui mun mielestä yllättävänkin kontaktinhakuiselta :) Ei yhtään sellaiselta mitä olin kuvitellut terrierin olevan.. Napitti ja seuraili mua vielä pitkän aikaa senkin jälkeen, kun treeni oli ohi :)) Taitaa hienon harrastuskaverin Emma saada tuosta pikku pojasta :D



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti