tiistai 17. maaliskuuta 2015

Voitto

Josko muutaman sanasen kirjoittaisin tuosta kotiin jääneestä kaverista.

Voitto on loistotyyppi! Aina iloinen ja suorastaan rasittavan sosiaalinen. Voitto rakastaa kaikkia ja kaikkea ja uskoo vakaasti koko maailman rakastavan häntä.

Harrastusuraa ollaan pikkuisen aloiteltu. Tokon alkeita, jälkeä, esineitä ja ankkojakin on jo ehditty ihmettelemään. Voitto on innokas, erittäin keskittymiskykyinen ja oppii nopeasti. Se omaa varsinaisen supernenän ja sillä tuntuu olevan lahjoja kaikkeen mitä keksinkin sen kanssa kokeilla :) Pentulaatikko aikaan moni oli sitä mieltä, että Voitto on dieselmalli eikä siitä löydy näyttävälle harrastuskoiralle vaadittavaa sähäkkyyttä. Itse olen aina ollut toista mieltä ja ainakin tällä hetkellä Voitto on osoittanut minun olevan oikeassa :)

Korvatyyli on tällä hetkellä pysty, eikä palleja ole vieläkään näkynyt... Toivoa niiden ilmestymisestä kuitenkin on, sillä ne ovat ilmestyneet jo useammallekin velipojalle :D

Voitosta olisi kuvattuna useampikin lyhyt videopätkä. Pitää katsoa jos jaksaisi jossain vaiheessa ladata ne youtubeen ja laittaa tännekin näkyville.



- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommenttia:

  1. Kuule korvakoira veljeni, koskas me taas reenataan yhdessä?
    t. Ipa

    VastaaPoista
  2. Mä reenaan melki joka päivä, joten mulle sopii koska vaan (paitsi sillon kun mä nukun). T:Voitto

    VastaaPoista